YLÄSTÖN KOTISEUTUYHDISTYS – OMAN ASUINALUEESI AKTIIVINEN KYLÄYHDISTYS.

Toimimme yhteisöllisen ja viihtyisän asuinympäristön puolesta yhteistyössä alueen muiden toimijoiden kanssa. Järjestämme monenlaista toimintaa ja erilaisia tapahtumia.

LIITY JÄSENEKSI – jäsenmaksu on vain 15€/vuosi. Jäsenyys ei velvoita sinua mihinkään, mutta antaa mahdollisuuden osallistua toimintaan oman kiinnostuksesi mukaan. Yhdellä maksulla kaikki samassa taloudessa asuvat luetaan jäsenetujen piiriin. Tutustu jäsenetuihin. Emme luovuta yhteystietojasi muille. Tietosuoja.

Jäseneksi voi liittyä laittamalla tiedon asiasta sähköpostilla osoitteeseen yky(at)ylastonkotiseutuyhdistys.fi.
Ilmoitathan seuraavat tiedot: nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

Jäsenedut

• Yhdistys vuokraa Ylästön kotiseututaloa yksityistilaisuuksiin. Yhdistyksen jäsenille vuokrahinnat ovat oleellisesti edullisempia kuin ei-jäsenille. Jäsenalennuksen saaminen edellyttää useamman vuoden jäsenyyttä yhdistyksessä. Kts. kotiseututalon varausehdot 2019
  • Ylästön Kotiseutuyhdistys on Vantaan Omakotijärjestön (VOK) jäsenyhdistys. Vok neuvottelee vuosittain jäsenetuja jäsenyhdistyksilleen lähiseudun palveluntarjoajilta (Helen, Teboil, K-rauta….). Voimassa olevat jäsenedut ovat nähtävissä VOK Vantaan sivuilta.
    Alennusta jäsenille myös:
  • Yhdistyksen omistamia klapikonetta, silppuria ja oksasahaa vuokrataan jäsenille edullisesti. Sähkötoiminen oksasilppuri (240V, 16 A) vuokra 10 euroa/käyttökerta. Sähkötoiminen hydraulinen klapikone (7t) vuokra 15 euroa/käyttökerta. Vuokrausta hoitaa Tapani Pakkanen, puh. 050 505 8959.
  • Yhdistyksen järjestämät kesäretket ja teatteriretket edullisesti jäsenhintaan.

Jäseneksi liittyminen kannattaa. Yhdistyksen toiminta on aktiivista ja monipuolista. Tervetuloa mukaan!