Liity jäseneksi

Jäseneksi voi liittyä laittamalla tiedon asiasta sähköpostilla osoitteeseen yky(at)ylastonkotiseutuyhdistys.fi.
Ilmoitathan seuraavat tiedot: nimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero.

YLÄSTÖN KOTISEUTUYHDISTYS – OMAN ASUINALUEESI AKTIIVINEN KYLÄYHDISTYS.

Toimimme yhteisöllisen ja viihtyisän asuinympäristön puolesta yhteistyössä alueen muiden toimijoiden kanssa. Järjestämme monenlaista toimintaa ja erilaisia tapahtumia.

LIITY JÄSENEKSI – jäsenmaksu on vain 15€/vuosi. Jäsenyys ei velvoita sinua mihinkään, mutta antaa mahdollisuuden osallistua toimintaan oman kiinnostuksesi mukaan. Yhdellä maksulla kaikki samassa taloudessa asuvat luetaan jäsenetujen piiriin. Tutustu jäsenetuihin. Emme luovuta yhteystietojasi muille. Tietosuoja.

Jäsenedut

• Yhdistys vuokraa Ylästön kotiseututaloa yksityistilaisuuksiin. Yhdistyksen jäsenille vuokrahinnat ovat oleellisesti edullisempia kuin ei-jäsenille. Jäsenalennuksen saaminen edellyttää useamman vuoden jäsenyyttä yhdistyksessä. Kts. kotiseututalon varausehdot 2019
  • Ylästön Kotiseutuyhdistys on Vantaan Omakotijärjestön (VOK) jäsenyhdistys. Vok neuvottelee vuosittain jäsenetuja jäsenyhdistyksilleen lähiseudun palveluntarjoajilta (Helen, Teboil, K-rauta….). Voimassa olevat jäsenedut ovat nähtävissä VOK Vantaan sivuilta.
    Alennusta jäsenille myös:
  • Yhdistyksen omistamia klapikonetta, silppuria ja oksasahaa vuokrataan jäsenille edullisesti. Sähkötoiminen oksasilppuri (240V, 16 A) vuokra 10 euroa/käyttökerta. Sähkötoiminen hydraulinen klapikone (7t) vuokra 15 euroa/käyttökerta. Vuokrausta hoitaa Tapani Pakkanen, puh. 050 505 8959.
  • Yhdistyksen järjestämät kesäretket ja teatteriretket edullisesti jäsenhintaan.

Jäseneksi liittyminen kannattaa. Yhdistyksen toiminta on aktiivista ja monipuolista. Tervetuloa mukaan!