Jäseneksi voi liittyä täyttämällä liittymiskaavakkeen

LIITY JÄSENEKSI – jäsenmaksu on vain 15€/vuosi. Jäsenyys ei velvoita sinua mihinkään, mutta antaa mahdollisuuden osallistua toimintaan oman kiinnostuksesi mukaan. Yhdellä maksulla kaikki samassa taloudessa asuvat luetaan jäsenetujen piiriin. Tutustu jäsenetuihin. Emme luovuta yhteystietojasi muille. Tietosuoja.

YLÄSTÖN KOTISEUTUYHDISTYS – OMAN ASUINALUEESI AKTIIVINEN KYLÄYHDISTYS

Toimimme yhteisöllisen ja viihtyisän asuinympäristön puolesta yhteistyössä alueen muiden toimijoiden kanssa. Järjestämme monenlaista toimintaa ja erilaisia tapahtumia.

Jäsenedut

• YKY vuokraa jäsenilleen klapikonetta, oksasilppuria sekä peräkärryä

• Sähkötoiminen oksasilppuri (240V, 16 A) vuokra 10 euroa/käyttökerta.
    • Sähkötoiminen hydraulinen klapikone (7t) vuokra 15 euroa/käyttökerta.
    • Peräkärry 15 euroa/kerta

Tiedustelut ja varaukset sähköpostilla: juha.aaltonen(at)kolumbus.fi

• Juhla- ja kokoustila – Ylästön kotiseututalo. Yhdistys vuokraa Ylästön kotiseututaloa yksityistilaisuuksiin. Yhdistyksen jäsenille vuokrahinnat ovat oleellisesti edullisempia kuin ei-jäsenille. Jäsenalennuksen saaminen edellyttää useamman vuoden jäsenyyttä yhdistyksessä. Kts. kotiseututalon varausehdot ja hinnasto. Tiedustelut yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi.
  • Paviljonkiteltta. Teltan koko on 8 x 5 m. Telttaa voi vuokrata kotiseututalon vuokrauksen yhteydessä, sekä kotona järjestettäviin juhliin. Vuokra talon vuokrauksen yhteydessä 30 € ja kotijuhliin 60 € per viikonloppu. Tiedustelut yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi.
  • Ylästön Kotiseutuyhdistys on Vantaan Omakotijärjestön (VOK) jäsenyhdistys. Vok neuvottelee vuosittain jäsenetuja jäsenyhdistyksilleen lähiseudun palveluntarjoajilta (Helen, Teboil, K-rauta….). Voimassa olevat jäsenedut ovat nähtävissä VOK Vantaan sivuilta.
  • Alennusta jäsenille myös:

Jäseneksi liittyminen kannattaa. Yhdistyksen toiminta on aktiivista ja monipuolista. Tervetuloa mukaan!