Jäseneksi voi liittyä täyttämällä liittymiskaavakkeen

LIITY JÄSENEKSI – jäsenmaksu on vain 15€/vuosi. Jäsenyys ei velvoita sinua mihinkään, mutta antaa mahdollisuuden osallistua toimintaan oman kiinnostuksesi mukaan. Yhdellä maksulla kaikki samassa taloudessa asuvat luetaan jäsenetujen piiriin. Tutustu jäsenetuihin (kts. alla). Emme luovuta yhteystietojasi muille. Tietosuoja.

YLÄSTÖN KOTISEUTUYHDISTYS – OMAN ASUINALUEESI AKTIIVINEN KYLÄYHDISTYS

Toimimme yhteisöllisen ja viihtyisän asuinympäristön puolesta yhteistyössä alueen muiden toimijoiden kanssa. Järjestämme monenlaista toimintaa ja erilaisia tapahtumia.

Jäsenetuja
YKY vuokraa jäsenilleen juhla- ja kokoustilaa edullisempaan jäsenhintaan
  • Juhla- ja kokoustila – Ylästön kotiseututalo. Yhdistys vuokraa Ylästön kotiseututaloa yksityistilaisuuksiin, kuten perhejuhliin ja kokouksiin. Yhdistyksen jäsenille vuokrahinnat ovat oleellisesti edullisempia kuin ei-jäsenille. Jäsenalennuksen saaminen edellyttää useamman vuoden jäsenyyttä yhdistyksessä. Kts. kotiseututalon varausehdot ja hinnasto
  • Paviljonkiteltta (2 kpl). Teltan koko on 8 x 5 m. Telttaa voi vuokrata kotiseututalon vuokrauksen yhteydessä, sekä kotona järjestettäviin juhliin. Vuokra talon vuokrauksen yhteydessä 30 € ja kotijuhliin 60 € per viikonloppu. Teltan pystytysohjeet

• Pop Up teltta. Teltan koko on 3 x 3 metriä. Telttaa vuokrataan talonvuokrauksen yhteydessä hintaan 40 € ja muutoin 80 €. Teltan pystytysohjeet

Tiedustelut sähköpostilla yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi tai puh. 044 9899 159.
YKY vuokraa jäsenilleen klapikonetta, oksasilppuria, tekstiilipesuria sekä peräkärryä
  • Sähkötoiminen oksasilppuri (240V, 16 A) vuokra 10 euroa/käyttökerta.
  • Sähkötoiminen hydraulinen klapikone (7t) vuokra 15 euroa/käyttökerta.
  • Tekstiilipesuri 15 euroa/vrk.
  • Peräkärry 15/kerta. Kärryn kuormakoko: sisäpituus 325 cm, leveys 150 cm ja korkeus 135 cm. Kokonaismassa 750 kg ja kantavuus noin 550 kg.

Tiedustelut ja varaukset sähköpostilla: juha.aaltonen(at)kolumbus.fi

YKY on Vantaan Omakotiyhdistyksen (VOK) jäsenyhdistys
  • VOK neuvottelee vuosittain jäsenetuja jäsenyhdistyksilleen lähiseudun palveluntarjoajilta (Helen, Teboil, K-rauta….). Voimassa olevat jäsenedut ovat nähtävissä VOK Vantaan sivuilta.
    Huom. K-rauta 75 ja K-rauta Vantaanportti: ”10 % alennus normaalihintaisista varastotuotteista”.  Tarkistathan ennen kassalle menoa kuuluuko ostamasi tuote alennuksen piiriin.
  • Alennusta jäsenille myös:

Jäseneksi liittyminen kannattaa. Yhdistyksen toiminta on aktiivista ja monipuolista. Tervetuloa mukaan!