Jäseneksi voi liittyä täyttämällä liittymiskaavakkeen

Jäsenmaksu 15€/vuosi/talous. Jäsenmaksut laskutetaan maalis-huhtikuussa. Tutustu jäsenetuihin (kts alla). Emme luovuta yhteystietojasi muille. Tietosuoja

Jäsenetuja

YKY vuokraa jäsenilleen juhla- ja kokoustilaa edullisempaan jäsenhintaan
  • Juhla- ja kokoustila – Ylästön kotiseututalo. Yhdistys vuokraa Ylästön kotiseututaloa yksityistilaisuuksiin, kuten perhejuhliin ja kokouksiin. Yhdistyksen jäsenille vuokrahinnat ovat oleellisesti edullisempia kuin ei-jäsenille. Jäsenalennuksen saaminen edellyttää useamman vuoden jäsenyyttä yhdistyksessä. Kts. kotiseututalon varausehdot ja hinnasto
  • Paviljonkiteltta (2 kpl). Teltan koko on 8 x 5 m. Telttaa voi vuokrata kotiseututalon vuokrauksen yhteydessä, sekä kotona järjestettäviin juhliin. Vuokra talon vuokrauksen yhteydessä 30 € ja kotijuhliin 60 € per viikonloppu. Teltan pystytysohjeet

• Pop Up teltta. Teltan koko on 3 x 3 metriä. Telttaa vuokrataan talonvuokrauksen yhteydessä hintaan 40 € ja muutoin 80 €. Teltan pystytysohjeet

Tiedustelut sähköpostilla yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi tai puh. 044 9899 159.
YKY vuokraa jäsenilleen klapikonetta, oksasilppuria, OKSASAHAA, tekstiilipesuria sekä peräkärryä
  • Sähkötoiminen oksasilppuri (240V, 16 A) vuokra 10 euroa/käyttökerta.
  • Sähkötoiminen hydraulinen klapikone (7t) vuokra 15 euroa/käyttökerta.
  • Tekstiilipesuri 25 euroa/vrk.
  • Peräkärry 15/kerta. Kärryn kuormakoko: sisäpituus 325 cm, leveys 150 cm ja korkeus 135 cm. Kokonaismassa 750 kg ja kantavuus noin 550 kg.

Tiedustelut ja varaukset sähköpostilla: juha.aaltonen(at)kolumbus.fi

Roskannoukkijoita lainaksi. Kysy Juhalta.

YKY on Vantaan Omakotiyhdistyksen (VOK) jäsenyhdistys
  • VOK neuvottelee vuosittain jäsenetuja jäsenyhdistyksilleen lähiseudun palveluntarjoajilta (Helen, Teboil, K-rauta….). Voimassa olevat jäsenedut ovat nähtävissä VOK Vantaan sivuilta.
    Huom. K-rauta 75 ja K-rauta Vantaanportti: ”10 % alennus normaalihintaisista varastotuotteista”.  Tarkistathan ennen kassalle menoa kuuluuko ostamasi tuote alennuksen piiriin.
  • Alennusta jäsenille myös:

Jäseneksi liittyminen kannattaa. Yhdistyksen toiminta on aktiivista ja monipuolista. Tervetuloa mukaan!