Jos haluat sivulle oman yrityksesi/palvelusi yhteystiedot ja lyhyen kuvauksen, niin laitathan viestiä sähköpostilla yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi. Kiitos!
Paikallisia palveluntarjoajia löytyy myös Ylästöläisten facebookryhmästä.
Samasta paikasta myös kadonneet/löytyneeet tavarat ja lemmikkieläimet.

Pihapuiden kaatoa ja karsintaa

Happy Pet Trimmaamo

Trimmaamo Happy Pet tarjoaa ammattitaitoisia koiran trimmauspalveluita: nyppiminen, trimmaus saksilla ja koneella, pesu, pohjavillan poisto, kynsien ja tassujen hoito.  Lämpimästi tervetuloa trimmaamoon!

Hieronta Turunen

Olen koulutettu hieroja Jenni Turunen. Teen klassista hierontaa, purentalihashierontaa,  passiivisia sekä MET-tekniikalla suoritettavia venytyksiä, triggerpistepainantaa, faskiakäsittelyä, mobilisoivaa hierontaa, kinesioteippausta ja annan kotihoito-ohjeita. Sopeutan hieronnan voimakkuuden tarpeesi ja toiveesi mukaisesti.

Lisätietoja hierontaturunen.fi
Ajanvaraus nettiaika.fi/hierontaturunen tai puhelimitse 050 544 8365

Hoitotilassa viihtyy myös pieni koirani Elli. Lämpimästi tervetuloa!

Vaavikki-valmennus

Kätilön pitämä synnytysvalmennus, imetysohjaus ja synnytyskeskustelut. Teen myös kotikäyntejä Ylästössä ja lähialueilla.
Vaavikki@gmail.com tai 0409655155

ILV asennus

Jani Kähärä
ILV-ASENNUS  OY
Ahotie 3, 01690  VANTAA
Puh. 0500454528

Sähköpalvelu Salo

sahkopalvelusalo@gmail.com

www.sahkopalvelusalo.fi

Virtuaalisesti.fi​

Asunto-, kiinteistö- ja tilakuvauksia erilaisiin tarkoituksiin.

Yhteystiedot: info@anttinyman.com,
p. 0405944004

360 Kuvapalvelu Oy​

360 Kuvapalvelu Oy tarjoaa valo-, video- ja ilmakuvausta, sekä tuottaa virtuaalikierroksia ja toteuttaa verkkosivuja. Erityisesti mainos- ja esittelyvideot kuuluvat palveluihimme, mutta käymme myös kuvaamassa erilaisia tapahtumia ja juhlia. Ilmakuvaukseen liittyen, toteutamme myös drone-tarkastuksia, kuten kattojen kuntokartoituksia. Pidämme lisäksi koulutuksia seuraavista aiheista: videokuvaus, -editointi ja -julkaisu, ilmakuvaus, Microsoft Teams, 3D-tulostus sekä GIF-animaatiot.

Yhteystiedot: 045 8526 326,

PXC Underwear​

PXC Underwear on vuonna 1992 perustettu ruotsalainen yritys, jonka liikeideana on myydä laadukkaita alusasuja henkilökohtaisella palvelulla. Ei siis jokaiselle jotakin vaan jollekin jotakin.

PXC Underwearin valikoimassa on tunnettujen liivibrändien, mm. Berlei, Bestform ja LingaDore, malleja. Kokovalikoima on laaja, ja mallistossa on korostettu käyttömukavuutta yhdistettynä laatuun ja kauniisiin kuoseihin ja väreihin. Mallistoon voit tutustua verkkosivulla www.pxc.fi.

Olen alusasujen itsenäinen jälleenmyyjä ja toimintani kattaa:
•       kotiesittelyt/kutsut
•       työpaikka-, yhdistys- ja muut yhteisöesittelyt
•       henkilökohtaiset palvelukäynnit
•       kotiputiikki Kehävuorentiellä, sovitusajat ajanvarauksella