AJANKOHTAISTA – Kotiseututalolla tapahtuu

Kengurukerho lapsille

Maanantaisin talolla toimii Ylästön Urheilijoiden liikunnallinen Kenguru-kerho 3-5 vuotiaille klo 11.30-14.30. llmoittautuminen ja tarkemmat tiedot YU:n sivuilta.

Seniorikerho

Tiistai-iltapäivisin talolla kokoontuvat Ylästön aktiiviset seniorit.

Kässäkahvila

Kässäkahvila-illat ovat kaikille avoimia. Tehdään yhdessä käsitöitä kahvinjuonnin lomassa tai päinvastoin. Tervetuloa Kässäkahvilaan! Tarkemmat tiedot Marttojen sivuilta.

Martta-illat

Tiettyina keskiviikko-iltoina kotiseututalolla on Ylästön Marttojen Martta-illat. Vain Marttojen jäsenille - Tervetuloa jäseneksi! Tarkemmat tiedot Marttojen sivuilta.

Joulumyyjäiset 6.12.2019

JOULUMYYJÄISET 6.12. klo 10-14 Joulumyyjäiset tuttuun tapaan itsenäisyyspäivänä kotiseututalolla.

Myyntipöytiä voi varata lokakuun alusta lähtien sähköpostilla yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi. Pöydän hinta on kymmenen euroa. Pöytiä riittää vain käsityöläisille (myös leivonnaiset, kukat, yms., ei verkostomarkkinointituotteita). Myyjät pääsevät sisälle aamulla klo 8.00 lähtien. Klo 10 ovet avautuvat yleisölle, joten siihen mennessä myyntipöydän tulisi olla valmiina.

Tervetuloa myyjäisiin!

Joulupolku 30.11.2019

JOULUPOLKU 30.11. klo 15-17.30

Lasten Joulupolku järjestetään Kotiseututalolla marraskuun viimeisenä lauantaina yhteistyössä Ylästön Marttojen kanssa. Illan jo hämärtyessä lapset voivat seikkailla polulla, jonka varrella voi tavata alpakoita ja kaneja, kurkistaa tonttujen lahjapajaan, koristella pipareita, askarrella kortteja…jne. Buffetista voi ostaa joulupuuroa ja muuta jouluista syötävää. Vapaa pääsy. Tervetuloa!

Ylästön kotiseututaloa käytetään pääasiallisesti Kotiseutuyhdistyksen ja muiden ylästöläisten yhdistysten toimitilana (Ylästön Martat, Ylästön Urheilijat, Seniorikerho).

Kotiseututalolla järjestetään monenlaista kaikille avointa toimintaa ja tapahtumaa. Niistä löytyy tietoa myös Kotiseututalon Facebook-sivuilta. Käy tykkäämässä!