Ylästön Joulumyyjäiset

Koronatilanteen nyt pahentuessa Helsinki, Espoo ja Vantaa ovat kieltämässä kaikki yleisötilaisuudet.
Odotamme 26.11. kokoontuvan koronakoordinaatioryhmän ohjeistuksia ja määräyksiä koskien tapahtumia ja yleisötilaisuuksia. Tiedotamme myyjäisten kohtalosta heti sen jälkeen.
Meille YKY:ssä yleisön ja myyjien turvallisuus tärkeää.

Perinteiset käsityöläisten joulumyyjäiset 5.-6.12.2020 klo 10-14 Ylästön kotiseututalolla, Sienestäjänkuja 5.

Koronatilanteesta johtuen myyjäiset painottuvat nyt ulkotiloihin ja ne pidetään poikkeuksellisesti kahtena päivänä, lauantaina 5.12 ja sunnuntaina 6.12. Molempina päivinä myyjäiset ovat avoinna asiakkaille klo 10-14. Myyjäisissä noudatetaan viranomaisten antamia turvallisuusohjeita.

Tervetuloa ostoksille

Seuraamme koronatilannetta ja noudatamme viranomaisten ohjeita, suosituksia ja määräyksiä.

Kotiseututalon pihalla on paljon myyntipisteitä. Myös Buffetmyynti on ulkona. Sekä asiakkailla, että myyjillä tulee olla maskit sekä ulkona, että sisällä, ja turvavälejä tulee noudattaa.

Talon sisällä on väljästi myyntipisteitä kolmessa eri tilassa. Sisällä samanaikaisesti olevien asiakkaiden määrää rajoitetaan: Kymmenen asiakasta voi olla sisällä ostoksilla samanaikaisesti. Ulko-ovilla on tarjolla käsidesiä. Kulkusuunta on etuovesta sisään ja keittiön ovesta ulos. Odotathan ulkona, kunnes saat luvan tulla sisälle.

Pidetään huolta - Noudatathan seuraavia ohjeita:

• Ethän tule myyjäisiin, jos olet kipeä tai tunnet koronaan/flunssaan viittaavia oireita.
  • Käytäthän kasvomaskia.
  • Ethän yski tai köhi, aivastathan kainaloon.
  • Pidäthän riittävän turvavälin: 1,5–2 metrin väliä seuraavaan henkilöön.
  • Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta, käytäthän käsidesiä.
Kiitos – Tervetuloa ostoksille!

Myyntipaikkojen varaukset:

KAIKKI MYYNTIPAIKAT VARATTU (20.11.2020)

Perinteiset käsityöläisten joulumyyjäiset 5.-6.12.2020 klo 10-14 Ylästön Kotiseututalolla, Sienestäjänkuja 5.
Myyntipaikkoja on sekä ulkona, että sisällä. Talon sisällä samanaikaisesti olevien asiakkaiden määrää rajoitetaan. Buffet on ulkona teltassa.

Ulos toivotaan erityisesti myyjiä omien pop-up telttojen kanssa. YKY:n omaan huvilatelttaan (8x5m) mahtuu joitakin ulkomyyjiä joilla ei ole omaa telttaa. Talon sisällä on 9 myyntipaikkaa väljästi kolmessa er tilassa .

Myyjät voivat varata paikan joko molemmiksi päiviksi tai vain toiseksi. Myyntipaikan hinta on 10 € /päivä tai 15 €/kaksi päivää. Myyntipaikkoja voi varata sähköpostilla yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi.
Myyntipaikat vain käsityöläisille (myös leivonnaiset, kukat, yms.) Ei verkostomarkkinointituotteita).
Myyjille lisäinfoa varauksen yhteydessä.

Varatun myyntipaikan voi perua ilmoittamalla siitä sähköpostilla yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi

TERVETULOA!