Ylästö-päivä 8.9. keräsi runsaasti osallistujia

Ylästö-päivä keräsi paljon osallistujia Ylästön koululle ja sen lähiympäristöön. Päivä oli lämmin ja aurinkoinen. Pääesiintyjänä kuultin Kasmiria. Ylästö-päivä 8.9.2018 oli järjestyksessään viides.

Tapahtuman toteuttamiseen osallistui jälleen iso joukko erilaisia yhteisöjä ja yhdistyksiä.

Ylästö-päivän vuosittaiset pääjärjestäjät ovat Ylästön koulu, Ylästön koulun vanhempainyhdistys ja Ylästön kotiseutuyhdistys.

Urheilua ja liikuntaharrastuksia olivat mukana esittelemässä Ylästön urheilijat, Vantaan kaupungin liikuntapalvelut, Vantaan Voimisteluseura, Etelä-Vantaan Taitoluistelijat EVT ry, Tikkurilan taitoluisteluklubi, FitnessGym, Motion Fit, Ashihara Karate, Vantaan katutanssiyhdistys ja Pakkalan Palloseura PPS.

Muuta toimintaa eudustivat Ylästön Äijäkerho, Ylästön autokoulu, Ylästön Martat, Vihannestila Lindström, MiniFun, Etelä-Vantaan ratastuskoulu, Tikkurilan Seurakunta, Vantaan nuorisopalvelut, Lääkärihelikopteri FinnHEMS, SPR Länsi-Vantaa, Veripalvelu, Uudenmaan munuais- ja maksayhdistys, Lions Club Avia, Marfan korjaamo, Neste, Vantaankosken VPK, Hinausautokeskus, Andrei Axinin rekkamies, ja Super Park.

Ruokahuollosta vastasivat Ylästön koulun luokat, Ylästön Pizza ja Grilli, Taco Chilo – Mexican Grill, Mama Mozza ja Gorilla BBQ & Meat.

Ylästöpäivän kuvaajana toimii Antti Nyman Photography videoijana Cycled Media. Kuvia