Joulumyyjäiset 6.12.2019

JOULUMYYJÄISET 6.12. klo 10-14 Joulumyyjäiset tuttuun tapaan itsenäisyyspäivänä Ylästön kotiseututalolla (Sienestäjänkuja 5, Vantaa).

KAIKKI MYYNTIPAIKAT TALON SISÄLLÄ ON VARATTU

Ulos voidaan pystyttää iso huvilateltta ja viedä sinne lämmittimiä, jos useampi myyjä haluaa teltasta myyntipaikan. Tiedustelut: yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi

Päivitys 16.10.2019:

Myyntipöytävarauksia on tullut runsaasti. Talon sisällä olevia myyntipaikkoja ei ole enää varattavissa. Kotiseututalon pihalla on vielä tilaa ulkona pärjääville myyjille.

KÄSITÖITÄ, KORUJA, KORTTEJA YM

Myynnissä tulee olemaan runsaasti käsityöläisten tuotteita; koruja, kortteja, koristeita, kuten pitsi- ja rautalankakoristeita, joulukoristeita, sukkia ja lapasia, myssyjä, kaulereita, jumppereita, turkiskorvalappuja ja kauluksia, huiveja, pipoja, nahkarukkasia, pehmoleluja, lahjapusseja…

JOULUHERKKUJA, LEIVONNAISIA

Myyntipöydiltä tulee löytymään runsaasti myös erilaisia  jouluherkkuja; leivonnaisia, piparkakkutaloja, uunituoretta ruisleipää, saaristolaisleipää, hunajaa…Mukana on myös Marenki; Hennan ja Olivian joululeivonnaiset.

BUFFET

Buffetista vastaa Ylästön koulun 5 c-luokka. Tarjolla on myös joulupuuroa. Kannattaa piipahtaa herkuttelemaan ja kahvittelemaan.

JOULUKUUSI-ARPAJAISET

Ylästön Martoilta voi ostaa arpoja joulukuusi-arpajaisiin. Päävoitto on lahjakortti joulukuusimyyjälle. Myös pienempiä lohdutusvoittoja.

Ylästön koulun vanhempainyhdistys on paikalla myymässä ”I Love Ylästö” -tuotteita koululaisten hyväksi.

Myyntipöytiä voi varata sähköpostilla yky@ylastonkotiseutuyhdistys.fi. Pöydän hinta on kymmenen euroa. Pöytiä riittää vain käsityöläisille (myös leivonnaiset, kukat, yms., ei verkostomarkkinointituotteita). Myyjät pääsevät sisälle aamulla klo 8.00 lähtien. Klo 10 ovet avautuvat yleisölle, joten siihen mennessä myyntipöydän tulisi olla valmiina.

Tervetuloa myyjäisiin!